reklama

Ako mi BLOG zmenil život

Od môjho posledného príspevku do blogu z tematického okruhu „môj život“ už uplynul nejaký ten čas. Môj život, môžem povedať sa od základov zmenil. Priznám sa, takú prijemnú zmenusom nečakal a už vôbec nie, že hlavnú zásluhu na tom bude mať BLOG SME. Kedže všeto čo som potreboval vďaka tejto zmene utriasť do normálu sa mipodarilo, tak nastal čas sa poďakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

 Od môjho posledného príspevku do blogu z tematického okruhu„môj život“ už uplynul nejaký ten čas. Môj život, môžem povedať sa od základovzmenil. Priznám sa, takú prijemnú zmenu som nečakal a už vôbec nie, žehlavnú zásluhu na tom bude mať BLOG SME. Keďže všetko čo som potreboval vďakatejto zmene utriasť do normálu sa mi podarilo, tak nastal čas sa poďakovať.

Ak ste čítali môj príspevok o tom, ako sa cítimdiskriminovaný, ako veľmi ťažké je sa napriek nesmiernej snahe zamestnaťa ako veľmi by som chcel celému svetu dokázať, že mám na to, aby som bolplnohodnotným zamestnancom, asi tušíte o čom chcem písať. Po uverejnenípríspevku som dostal veľa pozitívnych reakcií a podporu, za čo ďakujem.Priznám sa, počul som o tom, že zamestnávatelia si uchádzačovo zamestnanie preegooglujú a práve blog, môže byť plus bodom, ktorýmôže zavážiť. Dúfal som v takúto odozvu, ale nespoliehal som sa na to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až jedného dňa som natrafil na profesii na pracovnúponuku advokátskeho koncipienta. Odoslal som životopis aj motivačný list.O pár hodín neskôr mi zvonil telefón, či mám stále záujem o prácukoncipienta. Samozrejme som povedal áno. V tom čase som bol v NovýchZámkoch. Pohovor som mal mať o šiestej večer. Tak som sa vrátil doBratislavy, prezliekol a vybral na pohovor. Už s pocitom ,že ďalšípohovor, však sa uvidí. Pohovor som absolvoval s dvoma advokátmi ,terajšímimojimi šéfmi. Ak si dobre spomínam trval vyše hodinu. Právnická teoretická časťbola bez viac menej bez problémov, trocha som zaváhal pri preklade slovenského zneniaustanovenia obchodného zákonníka zo slovenčiny do angličtiny, Celkovo som malvšak z pohovoru dobrý pocit. Vošiel môj šéf a oznámil mi, že čítalmôj blog a mal pocit, že som nasraný na celý svet a že on mi šancudá, že na pohovor ani nevolal nikoho iného, bol zvedavý na mňa. Oznámil mi, žekeď chcem na druhý deň ráno môžem nastúpiť, ale s tým, že žiadne rozdiely,výnimky ani nič podobné pre mňa z môjho postihnutia plynúť nebudú. To bolopresne to, čo som chcel počuť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvý mesiac boli aj problémy. Musel som sa adaptovať nanový štýl práce, formu a úpravu listov. Gramatika nikdy nebola mojanajsilnejšia stránka, ale pracoval som na sebe niekoľko krát po sebe čítalopravoval, a teraz po uplynutí dvoch mesiacov, môžem povedať, že tosmeruje k lepšiemu. Síce pomaly, ale smeruje. Pracujem v priemere desaťhodín denne, aj dlhšie keď treba. Domov chodím maximálne spať. Nijak mi toneprekáža, práve naopak vyhovuje mi to. Vidím výsledky (občas aj chyby) zasebou a každý deň je pre mňa novou výzvou, skúsenosťou a aj radosťouk čomu prispieva aj najlepší kolektív akého som bol kedy súčasťou.A môj šéf ? Spravodlivo prísny, precízny, profesionál a najmä priamy.Keď je niečo zlé, dostanem vysvetlené a to mi veľmi vyhovuje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je až pozoruhodné ako môže práca, ktorá Vás napĺňapôsobiť na celý Váš život. Odrazu mám vždy dobrú náladu, dokončil som svojuwebovú stránku, cítim sa viac sebavedomý a spokojný ako nikdy pred tým.A tiež odhodlaný nezotrvať na tejto úrovni, ale pracovať na sebe vzdelávaťa dosahovať tie najlepšie výsledky. A čo je to, čo ma posunulodopredu ? Byť úprimný, priamy a vysťažovať sa celému svetu tu na BLOGu SME:o) Aj táto skúsenosť ma presvedčila a utvrdila v tom, že má zmyselsa snažiť, nevzdávať sa a že všetko, čo urobíme pre seba nás posunie razdopredu. Ďakujem SME. 

Gabriel Závodský

Gabriel Závodský

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

advokátsky koncipient,externý doktorand Paneurópskej vysokej školy, Fakulty práva========================"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing"Edmund Burke======================== Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu